reklama

Nie Frank Underwood, ale Peter Russo

Po dnešnej diskusii s Procházkom na FSEV som necítil hnev, iba smútok. Nie kvôli nemu, ale kvôli Ficovi. To čo teraz napíšem bude bez emócii. Pred diskusiou sme pozerali úvodnú časť seriálu House of Cards.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Viem, že Procházka ho nepozerával a má radšej Big Bang Theory. Otázka z publika bola, že kto je podľa neho Frank Underwood Slovenska. On neobratne a cez príklad ďalšieho seriálu nepriamo povedal, že asi on. Po dnešku musím skonštatovať, že nie. On je len jeden z mnohých postavičiek, ktoré zjednocuje ďalšia seriálová postava Peter Russo. Že prečo tak škaredo píšem? Mám svoje kuloárne informácie. Nie od upratovačky v parlamente. Ani mi to nepovedal kamoš, čo robí nejakého poradcu nejakej ľahkej váhe pri pive. Povedal mi to pri víne jeden z neuspešných kandidátov. Bolo to v jeho dome pred štyrmi rokmi. Povedal mi, že Fico je vyhorený a každý deň robí do druhej v noci. Potrebuje si oddýchnuť a chce posilniť právomoci prezidenta. Tak, ako to urobil Putin s funkciou premiéra. Tu nejde o žuvačku. Nebaví ma sledovať obamovskú fantazmagóriu a vytváranie ďalších navoňaných zdochlín. Pardon produktov. Ak si zaklope Fico na štýl Franka Underwooda v nedeľu o prezidentský stôl, tak na facebooku nebudem šalieť. Pôjdem kúpiť kyticu na hrob Petra Russa. Naštasite sa tu pohybujeme iba v cifrách jeden milión vyhodených eur za kampaň a nie miliárd ako v Amerike. Za to ale mohol byť ďalší Dobrý anjel. Možno to bolo menej. Who cares. Dobrú noc. Ja ju strávim pri učení sa na zajtrajšiu hodinu čínštiny a tiež ju asi prefajčím ako F. U.[/content>

Jakub Šimek

Jakub Šimek

Bloger 
  • Počet článkov:  157
  •  | 
  • Páči sa:  15x

Študoval som medzinárodné vzťahy na FMV EUBA a pracoval som 12 rokov ako projektový manažér zahraničných projektov rozvojovej spolupráce. V súčastnosti pracujem ako konzultant v oblastiach ako rozvojová spolupráca, sociálne inovácie a dopad, zodpovedné podnikanie, efektívny altruizmus a freelancujem ako finančný/projektový manažér, copywriter či prekladateľ. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu